Noi va alocam unul sau mai multe numere de telefon, pe fiecare dintre ele putand suna cel putin 30 de clienti concomitent (fara a suna ocupat). Clientii suna la numarul alocat dvs. Apelurile primite sunt preluate de sistemul Ktel Center prin roboti. Dupa preluarea apelului, sistemul Ktel Center introduce clientii in meniuri usor de utilizat de pe tastatura sau discul telefonului prin formarea unor numere (sistemul recunoaste atat puls cat si ton).

  • Toate informatiile sunt furnizate automat prin roboti telefonici. Daca clientul doreste sa vorbeasca cu un operator poate forma o anumita cifra in orice moment al convorbirii si apelul este directionat din sistemul Ktel Center catre firma dumneavoastra. Cand partea chemata este ocupata sau nu raspunde intr-un anumit interval de timp se poate face redirectionarea apelului catre o alta destinatie (vezi schema).
    exemplu
    Exemplu: un client suna la Administratia Financiara. Intrand in sistemul Ktel Center va raspunde robotul:
    "Buna ziua, ati sunat la Administratia Financiara.

  • Pentru a afla informatii despre impozite formati 1,
  • Pentru a afla informatii despre taxe formati 2,
  • Pentru a afla programul de functionare cu publicul formati 3,
  • Pentru a vorbi cu un operator formati: 4 ",etc.
    In acest mod, clientul primeste toate informatiile dorite, non-stop, fara sa mai fie necesar sa vorbeasca cu cineva.


    | home | despre OTR | functionare | avantaje | exemple | contact |

    2000 Ktel center - all rights reserved
    web site designed by ArchiWeb