Sistemul de telecomunicatii oferit de noi se poate adapta oricarui domeniu de activitate si se poate folosi in functie de necesitatile firmei. Ktel Center realizeaza la cerere un studiu personalizat, GRATUIT, pentru adaptarea optima a serviciului nostru la specificul firmei dumneavoastra.

  • Instalarea acestui serviciu telefonic nu necesita nici un echipament suplimentar la sediul dumneavoastra.

  • Permite potentialilor clienti sa primeasca informatii, 24 de ore din 24, 365 de zile pe an, de la orice post telefonic.

  • Asigura comunicarea interna cu departamente, sucursale, depozite.

  • Asigura comunicarea cu retele de distributie pentru primire de comenzi, oferire de informatii, stabilire de intalniri, asistenta tehnica, asistenta clienti, etc.

  • Asigura comunicarea externa pentru informatii legate de societate, domeniul de activitate, campanii promotionale, service si asistenta tehnica, serviciile sau produsele oferite, etc.

  • Numarul pe care vi-l punem la dispozitie poate fi:

    1. Normal: de forma 01-30230XX clientul plateste convorbirea la un tarif normal.

    2. Verde: de forma 01-808XXXX - convorbirea este gratuita pentru client fiind suportata de firma dumneavoastra.

    3. Cu valoare adaugata: de forma 01-89XXXXX - clientul plateste un tarif mai mare, diferenta de bani ajungand la firma dumneavoastra.

  • Faciliteaza activitatile comerciale de vanzari, rezervari (hoteluri, bilete avion), etc.

  • Facilitarea efectuarii unor studii de piata (marketing) cu posibilitatea interpretarii apelurilor;

  • Apelul poate fi definit in functie de timp (ora, data, zi a saptamanii, etc.).
    Exemplul 1: buna dimineata/ buna ziua/ buna seara, ati sunat la firma ...
    Exemplul 2: Directionarea catre un operator sa fie facuta diferentiat in functie de ora sau ziua saptamanii. Astfel, de luni pana vineri, in timpul programului, apelul poate fi directionat catre o destinatie (de exemplu un numar de la biroul dumneavoastra) iar sambata si duminica, sau in afara orelor de program, apelul este directionat catre o alta destinatie (de exemplu un numar de mobil).

  • Apelurile pot fi directionate spre una sau mai multe destinatii (numere de telefon de la firma dvs., sedii, sucursale, etc.) in functie de o regula stabilita de abonat.

  • In conditii de ocupare a liniei catre firma dvs., apelurile sunt plasate intr-o coada de asteptare si pot fi conectate atunci cand destinatia solicitata se elibereaza. Pot exista cozi de asteptare pe fiecare destinatie, abonatul la serviciu definind timpul de asteptare si numarul de apeluri din coada de asteptare.

  • Cand partea chemata este ocupata sau nu raspunde intr-un anumit interval de timp se poate face redirectionarea apelului catre o alta destinatie, cu specificarea ca redirectionarea apelurilor nu este aceeasi cu coada de asteptare.

  • Se pot activa simultan mai multe servicii optionale in functie de cererile abonatului.

  • Clientii pot primi informatii automat prin fax, e-mail, etc. (exemplu: daca un client a cerut mai multe informatii despre firma dvs., el este rugat sa lase un numar de fax sau o adresa de e-mail la care poate fi contactat iar sistemul Ktel Center ii trimite automat toate informatiile solicitate)


    | home | despre OTR | functionare | avantaje | exemple | contact |

    2000 Ktel center - all rights reserved
    web site designed by ArchiWeb